A+ A A-

Κ.Ε.Π

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών - ΚΕΠ Δήμου Ζακυνθίων

Δ/ΝΣΗ : Λομβάρδου 40
Τ.Κ. : 29 100
ΤΗΛ. : 26950 24557
e-mail : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

H ιδέα: Να Διακινούνται τα Έγγραφα και Όχι οι Πολίτες.

Οι στόχοι:
- Άμεση Εξυπηρέτηση του Πολίτη
- θεμελίωση της Ηλεκτρονικής Διοίκησης

Η καινοτομία:
Με μια επίσκεψη:
- Πληροφόρηση
- Υποβολή Αιτημάτων
- Κατάθεση και Παραλαβή Δικαιολογητικών
- Αντιμετώπιση Δυσχερών Υποθέσεων

Η πρότυπη λειτουργία:
- Από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ
- 6 ημέρες την εβδομάδα ( και Σάββατο πρωί)
- Παράδοση έγγραφων στην διεύθυνση που οι πολίτες επιθυμούν

Πως λειτουργούν:
Διακινούνται τα έγγραφα και όχι οι πολίτες
Ο πολίτης ενημερώνεται επιτόπου από τα εξειδικευμένα στελέχη του Κέντρου για όλα τα ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης-ακόμα και τα πιο σύνθετα. Αν θελήσει να υποβάλλει κάποιο αίτημα που διεκπεραιώνει σήμερα το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών, απευθύνεται σε ένα στέλεχος του Κέντρου το οποίο, παρουσία του πολίτη, συμπληρώνει την 'σχετική ηλεκτρονική αίτηση. Στη συνέχεια, η αίτηση αποστέλλεται, μέσω του Κέντρου στην αρμόδια υπηρεσία όπου και πρωτοκολλείται. Το στέλεχος του Κέντρου αναλαμβάνει να παρακολουθεί μέχρι τέλους την εξέλιξη της υπόθεσης, απαλλάσσοντας έτσι τον πολίτη από οποιαδήποτε άλλη μετακίνηση και πιθανή ταλαιπωρία.
Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών, ο πολίτης θα μπορεί να παραλαμβάνει τα δικαιολογητικά του από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή του αποστέλλονται στην διεύθυνση που επιθυμεί.

Ποιες Υπηρεσίες παρέχουν;
Στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών διεκπεραιώνονται επιτόπου απλά ζητήματα, όπως:
- παροχή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων (ποινικού μητρώου, σπουδών/αναλυτικής βαθμολογίας από ΑΕΙ-ΤΕΙ, στρατολογικής κατάστασης, κ.α)
- έκδοση φορολογικής ενημερότητας
- θεώρηση του γνησίου της υπογραφής
- επικύρωση φωτοαντιγράφων

θέματα Δήμων:
- Έκδοση πιστοποιητικών (γέννησης, οικογενειακής κατάστασης, ληξιαρχικές πράξεις, κ.α.)
- Μεταδημότευση
- Έκδοση πιστοποιητικού εγγυτέρων συγγενών

θέματα Εισαγγελίας Πρωτοδικών-Πρωτοδικείο:
- Έκδοση πιστοποιητικών (ποινικού μητρώου, πτωχεύσεως, κ.α.)

θέματα Νομαρχιών:
- Ζητήματα κοινωνικής πρόνοιας (βιβλιάριο απορίας, οικονομικές ενισχύσεις, επιδόματα κ.α.)
- Υγειονομικά ζητήματα (επαγγελματικές άδειες ιατρικών και παραϊατρικών επαγγελμάτων, κ.α.)
- Ζητήματα μεταφορών και επικοινωνιών (χορήγηση ή επέκταση αδειών οδήγησης ή αδειών κυκλοφορίας, αλλαγή ή αντικατάσταση πινακίδων, αλλαγή χρωμάτων, κ.α.)
- Έκδοση επαγγελματικών αδειών (των διευθύνσεων βιομηχανίας και ορυκτού πλούτου)

θέματα Υπουργείων:
- Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης
- Εθνικής Άμυνας
- Εξωτερικών
- Οικονομικών
- Ανάπτυξης
- Μεταφορών και Επικοινωνιών
- Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων
- Υγείας και Πρόνοιας
- Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων
- Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων
- Γεωργίας

θέματα Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας - Λιμεναρχείου:
- Έκδοση πιστοποιητικού θαλάσσιας υπηρεσίας
- Χορήγηση ατομικής ερασιτεχνικής αδείας Αλιείας
- Χορήγηση αδείας Δύτη
- Αντίγραφο αδείας Χειριστού Ταχυπλόου Σκάφους λόγο απώλειας
- Έκδοση Επαγγελματικής αδείας Εκτέλεσης Πλόων κ.α.

Επικοινωνια

  • Δημος Ζακυνθου
  • Πλατεια Διονυσιου Σολωμου 1
  • Τ.Κ : 29100
  • Τηλ. Κεντρο : 26953 61300
  • Email : dimoszak@otenet.gr

Χρησιμα Τηλεφωνα

  • Αστυνομια
    26950 - 42550, 22100, 22100
  • Πυροσβεστικη 
    26950 - 22199, 22161
  • Πρωτες Βοηθειες
    26950 - 23166